2016 BMW 328i xDrive Automatic BMW kované svou pověst s fun-měnič sedany sportů, zejména kompaktní jako ty, 3-série, pravidelný na naší každoroční seznam 10Best auta pro většinu tři dekády. Ale v poslední době, BMW s BMW GPS... BMW kované svou pověst s fun-měnič sedany sportů, zejména kompaktní jako ty, 3-série, pravidelný na naší každoroční seznam 10Best auta pro většinu tři dekády. Ale v poslední době, BMW s BMW GPS navigace stala také dobré v určitých věcech mimo té klíčové kompetence. Účinnost paliva. All-wheel řídit. Ride hebkost. High-Zoot luxus a technologie. Takže když naše West Coast Předsednictvo zvedl tento hezký Estoril Modrá 2016 BMW 328i xDrive, dolled s balíčkem M Sport Plus většiny všech funkcí luxus a tech BMW mohl sbalit inside-na oko-zalévání $ 58795 price-to vypadalo, jako kdyby to auto mohlo být schopné ohýbání všech BMW svalů najednou.

Před deseti lety se pod pojmem BMW plácat turbodmychadel na své šlachovité motory Byl naprostý kacířství. Nyní, turbodmychadla objeví na každé BMW uložení elektrické i3. Powerplants takový jako 328i je N20 2,0-litrový čtyřválec prokáže, že Motory společnosti mohou přinést očekávané výsledky. Dokonce pracoval přes osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol, N20 je 240 koňských sil a 258 lb-ft točivého momentu vždy cítil na dosah ruky (nebo nohou, více přesně), částečně i díky rychlé a intuitivní mapování řadicí převodovku a dostupnost vší té točivého momentu na pouhých 1250 otáčkách za minutu. Ať už na dráze, nebo kolem města, 328i vždy cítí připravený ke skoku. Co nainstalovat Car DVD přehrávač

Přes vyklápění váhy na robustní 3700 liber, náš testovací vůz se rozběhl do 60 mph v 5,3 sekundy, jen 0,1 sekundy za zadní kolo-pohon 2016 328i automatická jsme testovali s dostupnými Sledovat zásilku a letními pneumatikami. Běda, s 134 liber extra váhu a jízda na koni 0,2 palce vyšší na celoroční Continental run-byty, řidič všech kol provedeno méně hrdinně u skidpad, generuje pouze 0,86 g boční rukojeti, hluboko pod zadním pohonem auto je 0,93 g s lepkavými pneumatikách Michelin (volba no-cost). 70-to-zero-mph brzdění postava také rozpínala od 163 noh ke 174.

Během našeho týdnu s vozem, El Ni o byl na siestu, takže jsme neměli tolik jako louže splash prostřednictvím, natož Michigan zimní bouře, nechat xDrive systém, aby jeho nejsilnější případ. Výhody přírodním úkazům trakci jsou zkušenosti některé-of-the-time, zatímco kompromisy pokud jde o náklady, hmotnost a výkon jsou konstantní. Na suché vozovce, systém zůstal prakticky neviditelný s výjimkou, že to dělalo zadní konec poněkud menší sklon k tanci, když napájení po klikatých silnicích na dechberoucí rychlostí; Naše pozorována spotřeba paliva Byl 20 mpg, mpg 1 horší, než jsme viděli ve verzi pohonem zadních kol. Pokud instalujete Android Car Stereo ve svých článcích Carfree, že by bylo skvělé!

levné autopotahy na míru

interaktivní tabule interaktivní tabule